Realizacja zamówienia

Jakie są warunki realizacji zamówienia?
Warunkiem realizacji zamówienia jest jego opłacenie lub jego potwierdzenie w przypadku wyboru płatności przy odbiorze.

Kiedy wysyłamy zamówienia?
Zamówienia wysyłane są w każdy dzień roboczy do godziny 12:00

Co z zamówieniami złożonymi w dni wolne lub święta?
Zamówienia zostaną wysłane w najbliższy dzień roboczy

Czy jest możliwość wysyłki tego samego dnia?
Tak, warunkiem jest zaksięgowanie przez nas przelewu przed 12:00 lub potwierdzenie zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka musisz wybrać sposób wysyłki oraz formę płatności. Dostępne są dwie formy płatności: Przelewy24 (szybkie) oraz Przelew na konto (normalny przelew bankowy)

Jak potwierdzić zamówienie za pobraniem? (płatność przy odbiorze)
Zaraz po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail wyślemy wiadomość z prośbą o jego potwierdzenie. W otrzymanej wiadomości będzie znajdować się link, który należy kliknąć jednocześnie potwierdzając zamówienie.

Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty dostępne są od ręki

Czy wysyłamy produkty od zewnętrznych hurtowni?
Nie, wszystkie dostępne produkty znajdują się w naszym magazynie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl